Okej, idag har jag fotat igen! Det är roligt att se vilken förbättring som ändå har skett! Ärr som har läkt, vilket jag inte själv insett förrän idag.Titta bara på min haka nedan! Vad glad jag blev nu! Har dock lite andra problem för tillfället, t.ex. min högra näsborre som är riktigt sårig idag - inte alls särskilt roligt! Har dessutom rekordmycket eksem och befinner mig fram till i morgon tre mil från mitt Elocon, värst är det när man ska sova. Ska försöka att bara uthärda till i morgon, det kommer att lösa sig... Annars får jag springa ner till Apoteket och köpa hydrokortison (inte lika stark kortison som Elocon men dock receptfri!).
 
Jag har tagit bilder tidigare
 
Dagens eksem!
 

Idag dag 118!

Dag 45.
 
Det röda på näsan är inte en finne utan något slags torrhetsutslag.
 
Gud, tänk att det här är min hy. Den är ju SUPERFIN! :)
 
 
 
 
Dag 118 - Jag har ätit 3/4 av kuren!
Dag 120 - Jag har ätit Roaccutan i 17 veckor!
Dag 121 - Läkarbesök nr 6! + har ätit Roaccutan i fyra månader!
Dag 122 - Jag har ätit Roaccutan i 1/3 år!
Dag 127 - Jag har ätit Roaccutan i 18 veckor!
Dag 134 - Jag har ätit Roaccutan i 19 veckor!
Dag 137 - Jag har ätit över 90 % av min kur! Slutspurt!

Kommentera

Publiceras ej