Nedräkningen är skälvande. Jag är nervös och samtidigt kolugn. Nu har det gått 150 dagar, jag minns den dagen jag firade 50 dagar (med en godispåse). Det var ett tag sedan nu...
 
Jag har extremt ont i käkarna, nacken, ryggen och så vidare men kopplar det inte till medicinen, det handlar nog snarare om mkt stillasittande kontorsjobb som jag har i sommar men man kan ju inte låta bli att undra ifall det hade varit liiite mildare ifall jag inte knaprat piller för tillfället. I övrigt har nog pillrens glansdagar sagt sitt. Häromdagen var första dagen under kuren som jag kände att jag ville bättra på sminket vid femtiden då jag blivit helt blank och röd i ansiktet,  det känns inte superkul det men vad ska man göra? Även håret håller sig lite mer normalfettigt än förr men att tvätta det varannan dag räcker i alla fall rätt långt! Nu äter jag inte medicinen för att bli av med fet hy och fett hår även om jag har läst att det är möjligt, hoppas dock ändå att huden blir liiite mindre fet än innan, jag ber till gudarna! Om rolk äter Roa för att bli av med fet hy borde det ju hjälpa även mig, även om min dosering är upplagd utifrån tanken att reducera acnen.
 
Nåja, trevlig helg gott folk! Gå ut i solen ni som kan!

Kommentera

Publiceras ej