Okej, galet! Två doser kvar = 100 mg kvar! Ihh!!! Mina fingrar gör förbaskat ont p.g.a. mitt hemska nageltrång men i övrigt är jag munter! Lite röda, torra fläckar i ansiktet och eksem på vänsterbenet men snart är nog även det ett minne blott!
 
Jag fortsätter med min lista "fyra sista dagarna" och fyller på med mer positivt om Roaccutan/Isotretinoin:
 
NR 3:
 
Att håret och huden inte är lika fet! Detta har varit en UNDERBAR "biverkning" som nästan varit lika underbar som att bli av med aknen. Förr tvättade jag håret VARJE dag (och det var ändå fett på eftermiddagen), mitt ansikte var helglansigt - och allt smink var borta - två timmar efter sminkning. Numera håller sig håret fräscht i nästan två dagar och jag bättrar ALDRIG på sminket på skolan/jobbet. Det ni! Bästa saken ever, hoppas bara att detta vill hålla i sig liite efteråt nu, hehe.
 

Dag 162 - Jag har ätit Roaccutan i 23 hela veckor!
Dag 164 - KUREN ÄR ÖVER och läkarbesök!!!

Kommentera

Publiceras ej