Skumt! Jag publicerade ett summeringsinlägg igår och det verkar vara spårlöst försvunnet?!!! Nåja, allt jag skrev var typ att jag ätit 93 procent av kuren nu och att jag snart är klar, hehe. Nåja, idag är det TIO dagar kvar, insane. Det kunde dock kännas liite bättre, i morse när jag tittade mig i spegeln hade jag nämligen EN FINNE på halsen, hallå! Var kom den ifrån? Det var veckor, ja till och med månader, sedan jag hade min sista finne och nu kommer en ny?! Nåja, jag tänker på läkarens ord, alla får finnar ibland, det är liksom inte så mycket att göra åt det. En finne är ju dessutom ingen vetenskap för att man ska få fler finnar, en finne är en finne och det finns andra saker att oroa sig för istället.
 
Jag hämtade ut sista kartongen igår och fick ut Isotretionoin Ebb, vilket var den tillverkare som jag började med. Jag hade ju tankar på att min sista dag skulle bli idag, att jag inte skulle hämta ut det sista paketet men jag är enormt glad över att jag trots allt gjorde det med tanke på morgonens finne. Så nu är det plattan i mattan till och med nästa fredag. 
 
I morse tog jag även blodprov, eventuellt mitt sista prov. I alla fall det sista provet under kurens gång. Sist visade mitt blodprov på bra leverresultat men misstänkt järnbrist varför jag tog ett test på järnstatus också. Då jag haft mens rätt nyligen lär jag ju ha järnbrist som bara den. Jaja, när man blir av med Roan får man säkerligen järntabletter på halsen istället,  that's life.
 
 
Dag 154 - 10 dagar kvar av kuren!
Dag 155 - Jag har ätit Roaccutan i 22 veckor!
Dag 162 - Jag har ätit Roaccutan i 23 hela veckor!
Dag 164 - KUREN ÄR ÖVER och läkarbesök!!!
 
 
Listan blir kortare och kortare, hehe
 

Kommentera

Publiceras ej