Haj haj allihopa! Idag är det TOLV dagar kvar! Det är INSANE! Igår var dagen, dagen då jag hade ätit medicinen i FEM hela månader. Helt otroligt, trodde aldrig för mitt liv att jag skulle stå ut med medicinen så länge. Måste dock medge att det blivit lättare och lättare allt eftersom att "stå ut med den". De första tre månaderna var dölånga men sedan dess har allt faktiskt rullat på i en skön takt.
 
I fredags blev det ytterligare ett glas vin, vilket gör att min vinmätare står på sju glas vin under kuren - ja, det är lite skämmigt men så kan det vara. Nu är jag liksom snart klar, jag orkar inte bry mig så där extremt mycket. Jag kan inte tänka mig att det är farligare för mig att ha tagit något glas under kuren jämfört med människor som super sig redlösa varje fredag och lördag, varje vecka. Jag kan bara inte tro det. Jag märker hur extremt lättpåverkad av alkohol jag är, det räcker med ett glas för att jag ska bli lite smålullig - billigt och bra det!
 
Igår sprack min överläpp jättemycket när jag åt, så surt. Vissa saker är man glada över att de ska försvinna, andra sköna biverkningar kan jag gärna leva med resten av livet...
 
 
 
 
 
Dag 151 - Jag har ätit Roaccutan i fem månader!
Dag 154 - 10 dagar kvar av kuren!
Dag 155 - Jag har ätit Roaccutan i 22 veckor!
Dag 157 - Mitt sista blodprov under kuren!
Dag 162 - Jag har ätit Roaccutan i 23 hela veckor!
Dag 164 - KUREN ÄR ÖVER och läkarbesök!!!

Kommentera

Publiceras ej